pátek 19. června 2015

Hesla Jednoty Bratrské pro 19.6. 2015



Hesla Jednoty Bratrské pro 19.6. 2015
Na pastvách zelených pase mne, k vodám tichým mne přivodí. Duši mou očerstvuje. Žalm 23,2-3 K + Moje ovce slyší můj hlas, já je znám, jdou za mnou a já jim dávám věčný život. Jan 10,27-28
 Dnešní hesla Jednoty Bratrské spojuje jedno hezké téma. A tím je Boží pečování o člověka. A tato péče je přirovnána péči pastýře, kterou tehdy i dnes známe. Dokážeme si představit co pro takovou starost je potřeba.
 První dnešní heslo je z nejznámějšího žalmu 23. Jde o text, který i lidé bez kterékoliv souvislosti s vírou snad někdy slyšeli. Je v něm popsán Hospodin jako pastýř, který pase své svěřené bytosti na pastvách zelených, vodí nás i k vodám, které nás napojí, a nezapomíná ani na pokrm pro naše duše.
 Druhé dnešní heslo je zase z oddílu v hávu Janova evangelia, které také používá tématu Dobrého pastýře, který se také o své svěřené ovce stará, snaží se, aby měli všechno v dostatku. A podstatná je i reakce dotyčných ovcí, které sledují kroky tohoto Pastýře. Dostane se všem, kdo jej bude následovat věčný život.
 Kéž i my rozpoznáme v Bohu tohoto pastýře, který nás neopustí a naopak nás nasytí vším podstatným, co pro svůj život potřebujeme ...

Žádné komentáře:

Okomentovat