neděle 14. prosince 2014

Hesla Jednoty Bratrské pro 14.12. 2014

Hesla Jednoty Bratrské pro 14.12. 2014
Usilovně se snažte milovat Hospodina, svého Boha, a chodit po všech jeho cestách. Jozue 22,5 + Kdo mně chce sloužit, ať mě následuje, a kde jsem já, tam bude i můj služebník. Jan 12,26
 To první co nás má dnes u dnešních hesel napadnout je, "snaha o milování Hospodina". No jo, jenže jak to má vypadat, co se pod tím myslí? Na to dává odpověď druhá část - "chodit po všech jeho cestách". Tedy řídit se jeho dobrou vůlí v každé době, v každém počasí, v každé situaci našeho života. Že to není komfortní, možná není, ale je to cesta, která je pravdivá a nikdy nás nezavede do chaosu, zmaru.
 A podobně ukazuje tuto jedinečnou cestu následování Boží vůle i naše druhé heslo z Janova evangelia, které především podtrhuje "následování jako službu". Kde? No na každém místě, kam si nás Bůh povolává, kde nás potřebuje, a konečně kde nás potřebují, kde můžeme prospět našim bližním.
 Ať právě toto milování Hospodina právě dnes prožijeme jako něco zásadního a podobně i cestu následování, jako jedinou možnost pro naši i světovou budoucnost....

Žádné komentáře:

Okomentovat