středa 10. prosince 2014

Hesla Jednoty Bratrské pro 10.12. 2014

Hesla Jednoty Bratrské pro 10.12. 2014
Toto praví Hospodin: Vyslyšel jsem tvou modlitbu, viděl jsem tvé slzy. Hle, uzdravím tě. 2.Královská 20,5 + Ananiáš vložil na Saula ruce a řekl: "Saule, můj bratře, posílá mě k tobě Pán – ten Ježíš, který se ti zjevil na tvé cestě; chce, abys opět viděl a byl naplněn Duchem svatým." Skutky 9,17
 Nejprve máme slyšet, kterak Hospodin dobře slyší naše tužby a touhy. Dokonce i ty, které my neumíme vyjádřit nahlas. A tak jsme svolni žádat něco jiného, než ve skutečnosti potřebujeme. A právě ten, který si myslí, že ho nikdo neslyší, že se ho nikdo nezastane - tomu se má dostat pochopení, proto k němu Hospodin promlouvá "vyslyšel jsem tvou modlitbu, viděl jsem tvé slzy". Na nás je, abychom to uměli dosvědčit všem, kteří Hospodinu nenaslouchají. Dotyčný měl být Boží mocí a láskou uzdraven.
 V druhém verši pak jsme slyšeli o působení Ananiáše, který měl být zaúkolován, že má pomyslně vyslat Saula do jeho velké služby misionáře. Nejprve se mu představuje, kdo ho vlastně posílá a z jakého důvodu. Cílem je, aby viděl, nejprve tělesně, ale v druhém kroku do Božích záležitostí. A o to později stále usiloval.
 Kéž i my právě dnes prožijeme, že i my smíme sloužit na našich místech druhým k lepšímu porozumění Boží vůle ...

Žádné komentáře:

Okomentovat